torsdag 4 november 2010

En klagovisa.

och den går såhär;

....Sarah har en riktigt skiiitvecka. Hon har gått och dragit på sig en urjobbig förkylning som håller henne vaken på nätterna men som är okej på dagarna. Dessutom är det såå urtråkigt att inte ha ett jobb att gå till och tjäna pengar på! Hellre jobba 7 dagar i veckan än att gå hemma 7 dagar i veckan. Jag förstår verkligen dom som blir arbetslösa och sen blir deprimerade..hujedamej!

I helgen blir det i allafall hembesök i Alingsås igen och det kommer bli underbart, ladda på batterierna lite innan det blir upp hit igen och streta på! Allt som inte dödar dig gör dig starkare...är det inte så man säger?

Men oroa er inte för mig nu..jag klarar mig! Förr eller senare så släpper det....får ge det lite tid...och jag har ju en goo sambo som stöttar mig så det blir bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar