tisdag 2 november 2010

Lily Allen

Idag tänker jag på och berörs av Lily Allen och hennes man Sam Cooper. Läste att de förlorat sitt andra barn, denna gången i sjätte graviditetsmånaden. Väldigt sorgligt och orättvist att något sådant ska få hända. Det visar att man inte kan ta något för givet. Det är svårt att inte bli ledsen och känna medkänsla när man läser något sånt.

För övrigt är det en vanlig dag här i Lier. Jag är lite krasslig med förkylning och lite hosta. Jag ska vila mig så den försvinner till helgen då det är ALINGSÅS som gäller!! Har en del hemlängtan i nuläget..det är inte bara bara att flytta till nytt land, ny stad och skaffa sig ett nytt liv med jobb, vänner och en vardag..Trivs bra i lägenheten, vi har fått det riktigt fint faktiskt;) Och Vegars familj och vänner är jättegoa! But nothing´s like home! Jag ser detta som ett nytt kapitel i mitt liv och jag ska ge det tid och minnas anledningen till varför jag är här..och det är ju min darling V!

1 kommentar:

  1. Har ändrat...såg att jag skrivit sjätte grav.veckan..men det var sjätte graviditetsmånaden..sorgligt.

    SvaraRadera