söndag 14 november 2010

Söndagsbakis med mera

Vi har en riktig bakissöndag här i Lier. Hamnade på en hemmafest igår, vilken följdes av efterfest hos oss. Klockan 6 kom vi i säng allihopa. Klockan 8 vaknade jag och var så törstig!Idag mår vi allihopa som vi förtjänar. Trots att man inte mår så kanon så är det ändå nån charm över dessa bakisdagar när man vaknar sent, beställer pizza till alla och bara slappar med täcke i soffan. Dock lovar vi oss alla att inte dricka på länge länge. Varje gång......
Har haft lillasyster på besök i en vecka och det är därför mina inlägg varit lite färre. Hon tittar faktiskt lite på jobb och rum i lägenhet i Oslo..skulle vara så kul att få upp henne hit!

Min tankeverksamhet är inte den bästa just nu efter några få timmarssömn och x antal glas igårkväll/natt...därför säger jag godnatt....men självklart måste ni få en bild. Som jag en gång läste i en annans blogg; "ett inlägg utan bild är ett tråkigt inlägg"...
Slänger upp en bild från the good old days när jag bodde i Australien,
ett på mig och min "lillebror" Thomas!

Sen såklart, GRATTIS lilla pappa på fars dag!! Trots att det bara blev ett grattis-samtal från båda döttrarna idag så tänker vi på dig! Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar