onsdag 10 november 2010

Update!

Ett tag sedan jag skrev, jag vet. Helgen i Alingsås var bara såå mysig. Träffa familj, vänner, släkt. Fick se päronens lägenhet för första gången. Den var så mysig trots att de inte kommit iordning helt och hållet än! När vi sedan åkte hem på söndagen fick vi med oss en liten Melina. Hon ska vara här uppe hela veckan ut vilket är jättemysigt:)

Idag har det kommit massor av snö! Jättemysigt och jag har lite julkänska i kroppen faktiskt! Längtar lite till jul och även till familjens inbokade SPA-helg den 10 dec! Ni som har följt min blogg kanske kommer ihåg när jag precis började blogga, då jag skrev om att vi spenderat en weekend på Vann Spa i Lysekil? Tanken var att vi skulle tillbaka dit eftersom det var SÅ mysigt och vi bara var kvinnorna i släkten den gången! Men tyvärr var det fullbokat. Därför ska vi till ett spa i Smögen! Skriver mer om det en annan gång;)

Min fina azalea som jag fick av päronen. Tända ljus=ett måste i mörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar